Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Το γέλιο χαρίζει υγεία! Aνεκδοτάκια που αφορούν τους «νέους» της τρίτης 25ετίας...

Δύο ανεκδοτάκια που αφορούν τους «νέους» της τρίτης 25ετίας και πάνω:
Ρωτάει ο σύζυγος την σύζυγο σε στιγμή ηρεμίας. Γυναίκα τώρα πλέον μεγαλώσαμε και θέλω να μου πεις την αλήθεια :
-΄Εχεις κοιμηθεί με άλλον άνδρα όσο καιρό ήμασταν μαζί?
-Τι λες άνδρα μου , που να κοιμηθώ με τους άλλους, μόνο με σένα χόρτασα ύπνο!!!!!
-Μη αντιληφθείς την απάντηση ο καημένος ο σύζυγος της δίνει ένα φιλί και πήγε για ύπνο!
***********
Χτυπάει η εξώπορτα ενός διαμερίσματος ηλικιωμένων, ανοίγουν και ρωτάνε το επισκέπτη τι ζητά.!
-Είμαι ο χάρος λέει ο επισκέπτης και πρέπει τώρα να πάρω έναν από τους δυό σας!
-Πάρε εμένα λέει η σύζυγος, όχι τον άνδρα μου τον αγαπώ πολύ και δεν θέλω να πεθάνει!
-Όχι εμένα πάρε λέει ο σύζυγος , πως θα ζήσω χωρίς την γυναίκα μου!
-Τέλος πάντων λέει ο χάρος, θα πάω στην άλλη γειτονιά και θα γυρίσω σε δύο ώρες να μου πείτε τι αποφασίσατε!
- Ο σύζυγος λέει στην σύζυγο, «Έχουμε δύο ώρες προθεσμία θα πάω μέχρι το καφενείο να δω κανέναν φίλο και θα γυρίσω πριν έλθει ο χάρος»
- Βγαίνει έξω ο σύζυγος και σε μία ώρα γυρίζει και χτυπάει την πόρτα!
-Ποιος είναι ρωτάει η σύζυγος?
-Ο χάρος ακούγεται η φωνή, ήλθα!
-Στο καφενείο είναι ο άνδρας μου , εκεί να πάς!