Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΛΧΑΖΙΔΗΣ: Επιτέλους ξυπνήστε συγχωριανοί μην αφήνετε να μας δουλεύουν κάποιοι ψιλό γαζί

Αγαπητοί συγχωριανοί διαβάζω πως αύριο(σήμερα) θα γίνει "ο Υψηλάντειος Αγώνας δρόμου" στο χωριό μας και πολλοί διερωτώνται αν θα παραστεί κάποιος θεσμικός παράγοντας από τον " Δήμο Κατερίνης " .

Οι απόψεις πολλές και διάφορες άλλες σωστές άλλες ΟΧΙ αλλά όλες στα πλαίσια της λογικής και του πολιτισμένου διαλόγου .

Εγώ προσωπικά θεωρώ πως τα λόγια και ο διάλογος περισσεύουν νομίζω πως σαν χωριό έχουμε φτάσει στα όριά μας και πρέπει να περάσουμε επιτέλους σε πράξεις και έργα .

Για κάποιους που υποστηρίζουν πως έχουμε υποχρέωση απέναντι στον Δήμο και στην υπάρχουσα δημοτική αρχή γιατί κάλυψαν οικονομικά μέρος της εκδήλωσης απαντώ τα εξής σε απλά Ελληνικά :

Αυτά τα αποτελέσματα προκύπτουν όταν γίνεσαι επαίτης στον κάθε έναν θεσμικό παράγοντα για να φέρεις σε πέρας μια εκδήλωση την οποία θα έπρεπε αυτονόητα να στηρίζει η κάθε δημοτική αρχή .

Αφού λοιπόν δεχόσαστε εκ προοιμίου πως το αυτονόητο αποτελεί υποχρέωσή σας απέναντι σε όλους αυτούς που επιδεικτικά εθελοτυφλούν μπροστά σε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα του χωριού μας τότε είσαστε άξιοι της μοίρας σας.

Είσαστε τυχεροί που θα λείπω αύριο γιατί εγώ έχω μάθει τη δική μου μοίρα να την ορίζω όπως εγώ θέλω και ΟΧΙ όπως επιθυμούν κάποιοι θεσμικοί παράγοντες.

Ελπίζω και εύχομαι να βρεθούν κάποιοι άλλοι συχωριανοί μου που να μην τους δεσμεύει καμία τέτοιου είδους υποχρέωση που θα κάνουν αυτό που πρέπει και αξίζει στο χωριό μας .

Αναστάσιος Αλχαζίδης
Κάτοικος Νέας Τραπεζούντας