Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

"Η κυρία Τσαγερό" από τη Λέσχη Ποντίων στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
 
"Η κυρία Τσαγερό" από τη Λέσχη Ποντίων στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας

Ο Σύλλογος Ποντίων Αλεξάνδρειας και περιχώρων και η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας σας προσκαλούν στην παρουσίαση του παιδικού βιβλίου της κ.Όλγας Κουτμηρίδου-Μεταξά "Η κυρία τσαγερό", την Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017 και ώρα 7 το απόγευμα στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας.

Το βιβλίο βασίζεται σε γεγονότα της παιδικής ηλικίας της συγγραφέως στο χωριό Μικρή Σάντα Ημαθίας.
            
«Η κυρία Τσαγερό μέσα απο τις περιπέτειές της,  ανακαλύπτει τις σημαντικές αξίες της φιλίας, της αγάπης και της αλληλεγγύης. Μαζί με την παρέα της, την κυρία Γαλατιέρα, την κυρία Φουφού και τον μικρό Τσαγεράκο, συναντάει το αναπάντεχο και διδάσκεται την ομορφιά της ζωής. Μέσα απο τα παιδικά μάτια οι ιστορίες της κυρίας Τσαγερό ζωντανεύουν, και μας θυμίζουν νοσταλγικά τα χρόνια της αθωότητας, που ζήσαμε στην επαρχία την δεκαετία του 1960!

Ελπίζω πως όλοι όσοι διαβάσουν το βιβλίο αυτό, να ζήσουν μαζί μου τις καλοκαιρινές μου διακοπές με τον αδελφό μου, στο χωριό μου, την Μικρή Σάντα.

Να δουν μέσα απο τα δικά μου μάτια πώς βίωναν οι άνθρωποι το 1960 την φτώχεια αλλά και την αγάπη».