Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Xρύσα Τζάγκα: «Είμαι Παναθηναϊκός και λατρεύω την Μπαρτσελόνα, όπως όλος ο κόσμος!»

 Του Νίκου Κολίτση (Metrosport.gr)

Η Χρύσα Τζάγκα είναι νοσηλεύτρια, Παναθηναϊκός και Μπαρτσελόνα. Καμία έκπληξη θα πείτε. Έχει παίξει ποδόσφαιρο, έχει πάει σε αγώνα στο Nuevo Campo στη Βαρκελώνη, είναι
διασώστρια, συμμετέχει ενίοτε, με την ιδιότητά της αυτή, σε ποδοσφαιρικούς ερασιτεχνικούς αγώνες στην Πιερία, έχει καταγωγή από το Τόξο Πιερίας και αν τη χρειαστείτε θα τη βρείτε να συνδράμει νοσηλευτικά σε ιδιωτικό γιατρό της Κατερίνης. Θέλετε κι άλλα για να διαβάσετε την αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε στο ημίχρονο του αγώνα, ανάμεσα στην Πρόοδο Παλαιού Κεραμιδίου και στον Καλλιθεακό Καλλιθέας, για το πρωτάθλημα της Β’ κατηγορίας της ΕΠΣ Πιερίας;


Έχω πολύ καλή σχέση με το ποδόσφαιρο. Το αγαπάω και με αγαπάει. Από μικρή μου άρεσε και έπαιζα συνέχεια. Έχω ασχοληθεί, επίσης, με στίβο και με μπάσκετ. Τώρα πηγαίνω μόνο γυμναστήριο!
Είμαι Παναθηναϊκός και λατρεύω την Μπαρτσελόνα, όπως όλος ο κόσμος! Έχω πάει και στο γήπεδο της Βαρκελώνης και την έχω παρακολουθήσει από κοντά.
Αναπληρώνω τη φυσικοθεραπεύτρια, Κατερίνα Γιώργου, που έχει, υπό την επίβλεψή της, την ομάδα του Παλαιού Κεραμιδίου.
Δουλεύω δέκα χρόνια ιδιωτικά, ως νοσηλεύτρια, σε ορθοπεδικό της Κατερίνης και παράλληλα έχω οικογένεια και δύο παιδιά. Η βασική μου επιδίωξη ήταν να γίνω βοηθός μικροβιολόγου. Οι διέξοδοι πλέον και για τους αποφοίτους της νοσηλευτικής είναι περιορισμένοι, πρωτίστως στο δημόσιο. Παραμένει, όμως, ένα πολύ ωραίο επάγγελμα, εφόσον έχεις αγάπη για το συνάνθρωπο και θέλεις να προσφέρεις.


Η αγάπη για το ποδόσφαιρο είναι ο κύριος λόγος που οι νέοι σήμερα παίζουν στα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα.
Αυτό που με προβληματίζει και με ανησυχεί, ιδίως τη σημερινή εποχή, είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι αθλητές χρειάζεται να πληρώνουν για την αποκατάσταση των τραυματισμών τους. Το ενθαρρυντικό είναι ότι έχει περιοριστεί το χρονικό διάστημα αποθεραπείας, στις περισσότερες περιπτώσεις.
Η πειθαρχία των αθλητών και των ποδοσφαιρικών ειδικότερα, αναφορικά με τους τραυματισμούς και την παροχή πρώτων βοηθειών, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το χαρακτήρα τους.
Το ποδόσφαιρο είναι ανδροκρατούμενο, σε όλα τα επίπεδα, χωρίς αμφιβολία. Η παρουσία μου πάντως είναι ουδέτερη, γιατί ο ρόλος μου είναι να παρέμβω σε μία δύσκολη στιγμή. Με σέβονται και με ακούνε, από τη στιγμή που χρειάζονται τη βοήθειά μου για να επιστρέψουν γρήγορα στον αγωνιστικό χώρο.