συζητήσει η διοίκηση του οργανισμού με τον αρμόδιο υπουργό. Οπως επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης, “δεν θέλουμε να προσφύγουμε στο Διαιτητικό Δικαστήριο. Δεν έχουμε πρόθεση να τραβήξουμε τα πράγματα στα άκρα. Αυτό που ζητάμε διοίκηση και εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, αλλά και όλοι οι φορείς στην πόλη, είναι ο διάλογος”.
Υπογραμμίζεται ότι αυτήν την ώρα συνεδριάζουν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, που σήμερα βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας, προκειμένου να καθορίσουν το επόμενό τους βήμα σε επίπεδο κινητοποιήσεων. Από την απόφασή τους θα κριθεί και το εάν η διοίκηση του οργανισμού θα προσφύγει στη δικαιοσύνη, όπως μας επισήμανε ο κ. Στεφανίδης.
Τονίζεται ότι η σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με τον ΟΑΣΘ, που κυρώθηκε με τον προαναφερόμενο νόμο, έχει ημερομηνία λήξης την παρέλευση δύο ετών από την ολοκλήρωση του υπό εκτέλεση ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης και των τυχών τροποποιήσεων που ενδέχεται να επέλθουν στην ανωτέρω σύμβαση. Μεταξύ άλλων ο κ. Στεφανίδης μας επισήμανε ότι το ελληνικό δημόσιο όντως οφείλει ποσό άνω των 130 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ, ο οποίος με τη σειρά του χρωστά 95 εκατ. ευρώ -6,3 εκατ. ευρώ μισθοδοσία, πάνω από 20 εκατ. ευρώ στο ΙΚΑ, ΦΠΑ 7 εκατ. ευρώ και προμηθευτές 2 εκατ. ευρώ-. Παράλληλα, ο ίδιος μας επισήμανε ότι ποσό ύψους 27 εκατ. ευρώ απαιτούνται προκειμέου να γίνει ο διεθνής διαγωνισμός και να αντικατασταθούν 90 λεωφορεία του οργανισμού, διαδικασία που πρέπει να ολοκληρωθεί σε ενάμιση χρόνο και “ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα. Και αναρωτιέμαι αν θα προλάβουμε με όλες αυτές τις καθυστερήσεις”.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Στεφανίδης μας επισήμανε ότι η διοίκηση του ΟΑΣΘ θα προχωρήσει σε αποζημίωση των επιβατών που είχαν προμηθευτεί για τον μήνα Αύγουστο την κάρτα απεριορίστων διαδρομών και την οποία δεν χρησιμοποίησαν λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων. “Ο συμψηφισμός θα γίνει κατά την αγορά της κάρτας απεριορίστων διαδρομών για τον επόμενο μήνα”, μας υπογράμμισε.
www.dikaiologitika.gr