Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Αυτά είναι τα τέλη κυκλοφορίας για το 2016. Δείτε την τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή

Επί τροπολογίας στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Επείγουσες ρυθμίσεις για την εφαρμογή της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων».
Α. Με την προς ψήφιση τροπολογία επέρχονται αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των επιβατικών οχημάτων. Ειδικότερα:

1. Για την επιβολή ετήσιων τελών κυκλοφορίας στα επιβατικά αυτοκίνητα και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσυκλέτες που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31-10-2010, θεσπίζονται τρεις (3) κατηγορίες για τις αντίστοιχες χρονικές περιόδους πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής: έως το έτος 2000, από το έτος 2001 έως το 2005 και από το έτος 2006 και μετά. Συγκεκριμένα:
α. Μειώνονται για την πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000 ως εξής:
 
 

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000 Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.) Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Ε' 1.358-1.548 225 (από 240)
ΣΤ' 1.549-1.738 250 ( » 265)
Ζ' 1.739-1.928 280( » 300)
Η' 1.929-2.357 615 ( » 660)
Θ' 2.358-3.000 820 ( » 880)
I' 3.001-4.000 1.025 ( » 1.100)
Κ' 4.001 και άνω 1.230 ( » 1.320)
 


 
β. Μειώνονται για την πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το έτος 2005 ως εξής:

 

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005 Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Η' 1.929-2.357 630 ( από 660)
Θ 2.358-3.000 840( » 880)
I' 3.001-4.000 1.050 ( »1.100)
Κ' 4.001 και άνω 1.260 ( » 1.320)


γ. Αυξάνονται για την πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετά ως εξής:
 

 

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετά Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Ε' 1.358-1.548 255 (από 240)
ΣΤ' 1.549-1.738 280( » 265)
Ζ' 1.739-1.928 320( » 300)
Η' 1.929-2.357 690 ( » 660)
Θ 2.358-3.000 920 ( » 880)
I' 3.001-4.000 1.150 ( »1.100)
Κ' 4.001 και άνω 1.380 ( » 1.320)

 
Για τις κατηγορίες που δεν αναφέρονται, τα τέλη κυκλοφορίας παραμένουν στο ίδιο ύψος.
2. Για τα επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, τα ετησίως επιβαλλόμενα τέλη κυκλοφορίας βάση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο) τροποποιούνται ως εξής:
 

ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ (γρμ. C02 ανα χιλιόμετρο) ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ C02 (σε ευρώ)
0-90 (από 0-100) 0
91-100 ( » 101-120) 0,90
101-120 0,98 (από 0,90)
121-140 1,20 ( » 1,10)
141-160 1,85 ( » 1,70)
161-180 2,45 ( » 2,25)
181-200 2,78 ( » 2,55)
201-250 3,05 ( » 2,80)
Ανω των 251 3,72 ( » 3,40)

 

3.                Μειώνονται σε έως 1.549 (από έως 1.929 που ισχύει σήμερα) τα κυβικά εκατοστά (κ.εκ.) για την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας των υβριδικών αυτοκινήτων οχημάτων και υβριδικών δίκυκλων και τρίκυκλων μοτοσυκλετών που εκποιούνται από το Δημόσιο ή τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (Ο.Δ.Δ.Υ Α.Ε.), ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα.
Για τα οχήματα της ανωτέρω κατηγορίας από 1.549 κ. εκ. και άνω (αντί 1.929 κ.εκ. και άνω που ισχύει σήμερα), τα επιβαλλόμενα τέλη κυκλοφορίας αναλογούν στο 60% (από 50% που ισχύει σήμερα) των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ


Πηγή: http://www.taxheaven.gr © Taxheaven Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/26334