Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Ξέσπασε ο Καραγκούνης

Ο παλαίμαχος άσος κατηγόρησε την ΕΠΟ για έλλειψη σεβασμού και κάλεσε τον Μαρκαριάν να μιλήσει ανοικτά

Ο Γιώργος Καραγκούνης για πρώτη φορά μετά τα πρόσφατα γεγονότα στην Εθνική Ελλάδας και την παραίτηση Μαρκαριάν, πήρε θέση και κατηγόρησε την ΕΠΟ για έλλειψη σεβασμού προς το πρόσωπο του σημειώνοντας πως στην Ομοσπονδία αφήνουν να αιωρούνται πράγματα που θίγουν την υπόληψή του.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Καραγκούνης στο ΣΠΟΡ FM 94.6 για
-Την έλλειψη επικοινωνίας με την ΕΠΟ: "Το πιο σημαντικό είναι ότι ενώ έχουν περάσει 20 μέρες από όλο αυτό που έχει ξεκινήσει, εγώ δεν έχω ενημερωθεί από κανέναν για οτιδήποτε. Βλέπω συνέχεια στα ΜΜΕ να σπιλώνεται η επαγγελματική μου αξιοπρέπεια και δεν με έχει πάρει κανένας τηλέφωνο για να με ενημερώσει για τίποτα. Έχω μάθει από τα ΜΜΕ ότι υπάρχει μια απόφαση, αλλά εγώ δεν ξέρω επίσημα τίποτα. Δεν συνάδει αυτό με τη συμπεριφορά μου όλα αυτά τα χρόνια, ειδικά για την Εθνική που την υπηρετώ 24 χρόνια. Τα ξέρουν τα τηλέφωνα μου. Περιμένω να με πάρουν και να κάτσουμε κάτω και να δούμε τι έχει γίνει και τι δεν έχει γίνει. Θα περιμένω να κάνω μια κουβέντα με την ΕΠΟ, δεν έχω αρχίσει τόσο καιρό κουβέντα μέσω των τηλεοράσεων, των ραδιοφώνων ή των σάιτ".
-Την έλλειψη σεβασμού στο πρόσωπο του: "Όταν δεν ενημερώνομαι από κάπου για να μιλήσω και να πω αυτό που πρέπει, δεν μπορώ να πω κάτι. Οφείλουν να σεβαστούν όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στην Εθνική για να μου πουν ό,τι θέλουν και μετά εγώ να το αντικρούσω. Είναι άσχημο να συνεχίζεται όλο αυτό το πράγμα 20 ημέρες, να ακούγονται τόσα ψέματα για εμένα και να μην διαψεύδει κανένας τίποτα. Δεν μπορώ να λύνω τα θέματα της Εθνικής δημόσια. Πρέπει να τα λύνουμε όταν πρέπει και εκεί που πρέπει. Δεν άντεχα άλλο αυτό το πράγμα. Εγώ δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Ακούω και διαβάζω ότι μου έχουν πει για συμβόλαια, για το ένα για το άλλο. Αιωρούνται πράγματα που με θιγουν. Εγώ έχω τη συνείδησή μου καθαρή".
Τις φήμες πως ο Σέρχιο Μαρκαριάν τον κατηγόρησε στην ΕΠΟ για παρέμβαση στο έργο του: "Δεν ξέρω κάτι για αυτό. Να μου κοινοποιηθεί κάτι και να μιλήσει ο κ. Μαρκαριάν με ονόματα και διευθύνσεις. Εσείς έχετε ακούσει τον κ. Μαρκαριάν να λέει τέτοια πράγματα; Ούτε σε εμένα έχει πει κάποιος κάτι. Μπορεί τα ρεπορτάζ να λένε διάφορα, να σπιλώνεται η επαγγελματική μου αξιοπρέπεια, αλλά σε μένα δεν έχει μιλήσει κανείς".
-Το αν είχε επικοινωνία με τον Σέρχιο Μαρκαριάν: "Τελευταία φορά μιλήσαμε πριν από δυο εβδομάδες. Είχαμε μιλήσει πριν παραιτηθεί. Δεν είχα καταλάβει ότι θα παραιτείτο".
-To πώς αποφάσισε να αναλάβει πόστο στην Εθνική: "Με παρακάλεσαν όταν τελείωσε το Μουντιάλ να έρθω στην Εθνική και να αναλάβω αυτή την θέση. Είχε έρθει ο κ. Σαρρής και μου πρότεινε τη θέση. Είχα πει ευγενικά όχι τότε, γιατί ήθελα να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο. η ομάδα ήταν τότε στις δάφνες του Μουντιάλ. Φτάσαμε στο παιχνίδι με τη Ρουμανία, πριν τον αγώνα είχα δεχτεί κάποια τηλέφωνα από παίκτες πως κάτι δεν πάει καλά και με ήθελαν πίσω. Μετά το ματς μίλησα με τον κ. Ρανιέρι και είπε ότι με ήθελε στην Εθνική. Ήθελα χρόνο να το σκεφτώ και τις επόμενες μέρες, μού έλεγαν πόσο με χρειάζονταν. Ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη απόφαση για μένα, γιατί έπρεπε να σταμάτησω το ποδόσφαιρο. Όταν σου κάνουν πρόταση από την Εθνική, είναι πολύ τιμητικό. Είχα καταλάβει τις δυσκολίες που υπήρχαν στην ομάδα και θεώρησα πως αν είχα πει όχι θα ήταν σαν να πρόδιδα τους συμπαίκτες μου και όλους. Έτσι, αποφάσισα να επιστρέψω από κάποιο άλλο πόστο".
-Το αν μετάνιωσε για την απόφασή του να επιστρέψει στην Εθνική: "Θα θεωρούσα ότι πρόδιδα αν δεν βοηθούσα. Ίσως αισθανόμουν χειρότερα αν δεν έδινα οποιαδήποτε βοήθεια, είτε έκανα σωστά είτε λάθος. Θεώρησα σωστό να πάω όταν τα πράγματα ήταν δύσκολα. Δεν πήδηξα από το καράβι για να φύγω ή να αποποιηθώ οποιαδήποτε ευθύνη. Όταν είχα προσληφθεί είχα πει ότι εντός του γηπέδου μπορείς να επηρεάσεις τα πράγματα άμεσα. Εκτός του γηπέδου, ακόμη και τις καλύτερες αποφάσεις να πάρεις, δεν μπορείς να επηρεάσεις τα πράγματα παρά μόνο έμμεσα. Προφανώς κι έγιναν λάθη. Πήγα στην Εθνική ομάδα στα δύσκολα".
-Το αν θα έπαιρνε άλλες αποφάσεις αν γύριζε το χρόνο πίσω: "Δεν έχει νόημα να κάνουμε υποθέσεις. Τα πράγματα δεν ήταν καθόλου εύκολα, ήταν δύσκολα. Προσπαθήσαμε να πάρουμε κάποιες αποφάσεις, με ανιδιοτέλεια και για το καλό της Εθνικής".
-Το τι έφταιξε και κατρακύλησε μέσα σε ένα χρόνο η Εθνική: "Μην ξεχνάμε πως αυτά που έχει κάνει η Εθνική ομάδα τόσα χρόνια ήταν δυσανάλογα με το πώς είναι το ποδόσφαιρό μας. Στο ποδόσφαιρο όταν ξεκινάς να χάνεις δεν είναι εύκολο να γυρίσεις την κατάσταση, όπως και το αντίθετο. Δεν πατάς ένα κουμπί και το αλλάζεις. Όταν νικούσαμε συνέχεια, πιστεύαμε πάντα πως κάτι θα γίνει και θα νικήσουμε ξανά. Η ομάδα τώρα είναι ευάλωτη ψυχολογικά και δεν έχει αυτοπεποίθηση. Η πίεση είναι μεγάλη και δεν την αντέχει η ομάδα. Δεν είναι εύκολο να αλλάξει η κατάσταση. Θέλει… άντερα, θέλει πολλά πράγματα. Στο παιχνίδι με την Ουγγαρία έγινε υπερπροσπάθεια. Αν η ομάδα έφευγε με το διπλό, θα είχαν αλλάξει πολλά. Τόσα χρόνια δεν ήταν εύκολο να νικάς 1-0 ή… μισό-μηδέν οποιαδήποτε ομάδα. Όταν η ομάδα δεν μπορεί να βάλει γκολ μπροστά, δεν πρέπει να τρώει γκολ. Όταν το λέγαμε αυτό, δεν ήμασταν τρελοί. Τώρα η ομάδα έπαιζε με πιο πολλούς επιθετικούς, αλλά το απλό είναι πιο δύσκολο τελικά".
-Το αν η Εθνική ήταν μέσα σε όλα άτυχη: "Μέσα σε όλα αυτά υπήρχε κι ένα συννεφάκι ατυχίας, που έβλεπες παίκτες να τραυματίζονται και πολλή γκίνια. Εδώ πήγαμε στα Νησιά Φερόε και πήγε να πέσει το αεροπλάνο δύο φορές. Επί Ρεχάγκελ ούτε ανεμοβλογιά δεν πάθαινε κάποιος. Ήμασταν για χρόνια σχεδόν ίδιοι. Τώρα φτάσαμε να έχει η Εθνική με 40 διαφορετικούς παίκτες λόγω των ατυχιών".
-Tη συνήθεια να θεωρούμε «τελειωμένους» παίκτες μεγάλης ηλικίας στην Ελλάδα: "Πολλές φορές κι εμένα από τα 33 ή τα 34 ή και πιο νωρίς, με θεωρούσαν τελειωμένο. Και φτάσαμε στο Μουντιάλ μια ανάσα από τα προημιτελικά. Στον αγώνα του Παναθηναϊκού με την Κλαμπ Μπριζ ο Σίμονς ήταν 39 και έπαιζε σε μια χώρα που έχει μεγαλύτερη παραγωγή ταλέντων. Οι ηλικίες φαίνονται μέσα στο γήπεδο. Τις προάλλες έπαιξα σε ένα φιλικό της Ίντερ με την Μπάγερν στους παλαίμαχους. Ο Ζανέτι στα 42 θα μπορούσε να παίζει ακόμη και τώρα σε οποιαδήποτε ομάδα της Super League για πλάκα".