Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Το πρόσωπο της εβδομάδας, Νικόλαος Γκορίδης


11/5/2015
Fire Rescue News.Όνομα;
Κος Γκορίδης. Αρχιπυροσβέστης Νικόλαος Γκορίδης.
Fire Rescue News.Σπουδές;

Κος Γκορίδης.Λύκειο-Πυροσβεστική Ακαδημία.
Fire Rescue News.Τόπος καταγωγής;
Κος Γκορίδης.Αιγίνιο Πιερίας.
Fire Rescue News.Επάγγελμα;
Κος Γκορίδης.Πυροσβέστης.
Fire Rescue News.Οικογενειακή κατάσταση;
Κος Γκορίδης.Άγαμος.

Fire Rescue News.Που ανήκετε; Πόσο καιρό ασχολείστε;
Κος Γκορίδης.Υπηρετώ στην 2η Ε.Μ.Α.Κ με έδρα την Θεσ/νίκη τα 15 τελευταία χρόνια ενώ τα πρώτα τέσσερα
στην 1η Ε.Μ.Α.Κ δηλαδή 19 χρόνια στο πυροσβεστικό σώμα.
Fire Rescue News.Όνειρο ζωής ή τυχαίο γεγονός το επάγγελμα σας;
Κος Γκορίδης.Κοίτα ξεκίνησε για καθαρά βιοποριστικούς λόγους αλλά αρκετά σύντομα έγινε ένα επάγγελμα το οποίο αγαπώ και σέβομαι πολύ γιατί δεν είναι ένα απλό επάγγελμα αλλά πιστεύω ότι είναι λειτούργημα γιατί αυτά που δίνεις στη κοινωνία δεν πληρώνονται όσο καλό μισθό και να παίρνεις,φυσικά μιλάω για την ζωή σου και δυστυχώς υπάρχουν πολλά παραδείγματα συναδέλφων που χάσανε την ζωή τους εν ώρα καθήκοντος.


Fire Rescue News.Τι θα συμβουλεύατε κάποιον που ξεκινά τώρα το επάγγελμα που ακολουθείτε;
Κος Γκορίδης.Τι θα συμβούλευα; Το πρώτο πράγμα να ακολουθεί τους κανόνες ασφαλείας που έμαθε στην Ακαδημία για την προστασία του,ποτέ να μην πει πηγαίνοντας σε συμβάν ότι εντάξει είναι το ίδιο με ένα συμβάν που πήγε πριν από καιρό,ΚΑΝΕΝΑ συμβάν δεν είναι το ίδιο και μπορεί να κρύβει πολύ δυσάρεστες εκπλήξεις,υπομονή,συναδελφικότητα που είναι το Α και Ω και το λέω αυτό γιατί η ζωή σου κρέμεται από τον συνάδελφο σου στο συμβάν,θάρρος,δυνατό στομάχι γιατί αυτά που θα δει και θα βιώσει στην καριέρα του ως πυροσβέστης θα είναι απερίγραπτα και τελευταίο άφησα το πιο βασικό για εμένα.Όχι ηρωισμούς όταν είναι νέος στο σώμα ή μάλλον περιττούς ηρωισμούς γιατί πυροσβέστης νεκρός δεν μπορεί να προσφέρει,για τον ίδιο λόγο και ποτέ μην πει ότι εγώ είμαι παλιός και τα ξέρω όλα καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Fire Rescue News.Μια στιγμή στη καριέρα σας, που σας έχει στιγματίσει, καλή ή κακή;
Κος Γκορίδης.Ξέρετε όταν πάμε σε συμβάν που έχει να κάνει με την ζωή ενός ανθρώπου στο γυρισμό μιλάμε μεταξύ μας ειδικά αν έχει άσχημη έκβαση,για άσχετα θέματα προσπαθώντας να το ξεχάσουμε,μία φορά όμως πριν 17 χρόνια σε τροχαίο στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου έξω από την Ελευσίνα,τότε υπηρετούσα στην 1η Ε.Μ.Α.Κ, στον γυρισμό δεν ανταλλάξαμε κουβέντα γιατί είχε να κάνει με μικρό παιδί και τις τραγικές συμπτώσεις τού συμβάντος,δεν θα ήθελα να πω κάτι άλλο,οι συνάδελφοι μου τότε θα το θυμούνται σίγουρα.
Fire Rescue News.Ποιοι οι μελλοντικοί σας στόχοι σε όλους τους τομείς;
Κος Γκορίδης. Μελλοντικοί μου στόχοι;Να έχω την υγεία μου για να μπορώ να προσφέρω όσο περισσότερα μπορώ στους συνανθρώπους μου.
Fire Rescue News.Με τι ασχολείστε στον ελεύθερο χρόνο σας;
Κος Γκορίδης.Με τις δύο μεγάλες μου αγάπες, το βόλεϊ τώρα πια σε διοικητικό επίπεδο στην ομάδα τού χωριού μου στην ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΑΙΓΙΝΙΟΥ, και τους παραδοσιακούς χορούς.
Fire Rescue News.Πως χειρίζεστε την απόρριψη;
Κος Γκορίδης.Την απόρριψη; με σκέψη και πείσμα.
Fire Rescue News.Αν σας δινόταν μια ευκαιρία, τι θα αλλάζατε στην ζωή σας;
Κος Γκορίδης. Πραγματικά δεν θα άλλαζα τίποτα γιατί πιστεύω ότι η μέχρι τώρα ζωή μου είναι όπως θα έπρεπε να είναι, με τα καλά και με τα κακά της.
Fire Rescue News.Έχετε κάποιον άνθρωπο σαν πρότυπό σας ;
Κος Γκορίδης.Τους γονείς μου γιατί μου μάθανε δύο πράγματα…Τιμιότητα και να μην φοβάμαι την δουλειά και ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ στους συναδέλφους που χάσανε την ζωή τους για τους συνανθρώπους μας.
Το πρόσωπο της εβδομάδας, επιμελείται για το Fire.gr, ο Συμεών Μπανός

http://www.fire.gr/?p=18959

Share Button