Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Β.ΝΟΥΛΕΖΑΣ: Δέν υπάρχει ενδεχόμενο συμμετοχής μου σε ψηφοδέλτιο. Συμφέρουσα για τόν τόπο μία κεντροαριστερή συνεργασία

Δέν διαπραγματεύομαι ειλικρινώς και τελεσίδικα  τήν συμμετοχή μου σε ψηφοδέλτιο του προπορευόμενου δημοσκοπικά ΣΥΡΙΖΑ ή οποιουδήποτε άλλου πολιτικού σχηματισμού,

Έχω από καιρό, διαχωρίσει,αποσαφηνίσει τήν θέση μου απομακρυνθεί και αποστασιοποιηθεί πλήρως,εξηγήσει τήν αποστροφή μου για το σάπιο και τελειωμένο  πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης. Ότι  δεν στοχεύω εγκαταλείποντας τήν μάχιμη δικηγορία  να γίνω μαριονέτα του ελληνικού κοινοβουλίου να απωλέσω τήν αξιοπρέπεια και αυτοεκτίμηση μου και να μέ φτύνουν  δικαιολογημένα οι συμπολίτες μου,
Δέν ανήκω λόγω ιδιοσυστασίας και χαρακτήρα  σε εκείνους που συνωστίζονται,μπαίνουν στίς διαδικασίες  και εκλιπαρούν για τήν κάθοδό τους μέ ψηφοδέλτιο κόμματος ώστε νά χτίσουν με αριβισμό και ιδιοτέλεια καριέρα και να επιτύχουν πολιτική και κοινωνική ανέλιξη.
Η εκλογική περιφέρεια της Πιερίας έχει πληρώσει ακριβά τέτοιες ατυχείς επιλογές  αιθεροβαμώνων  φανφαρολόγων και επαγγελματιών πολιτικάντηδων που οι πολίτες συνταξιοδότησαν και οπορτουνιστών που υποδήθηκαν  υποκριτικά  αλλά άψογα τόν ρόλο τού βουλευτή δήθεν μεγάλων και αστείων προσωπικοτήτων  βεληνεκούς και μετά εξαφανίστηκαν που αποδείχθηκε ότι μόνον για την δική τους οικονομική  αποκατάσταση και το πορτοφόλι τους ενδιαφέρθηκαν.
Η αντιμνημονιακή θέση μου παραμένει αμετακίνητη,σκληρή εναντίον της άθλιας υποταγμένης συγκυβέρνησης χωρίς αμφιταλαντεύσεις  συνδιαλλαγές και υπαναχωρήσεις, έχω κλείσει οριστικά  ανέκκλητα τήν πόρτα σέ κόμματα και στελέχη που νομίζουν απευθύνονται σε αδαείς και αφελείς και αμετανόητα  αυτογελιοποιούμενοι περιφέρονται στήν  κεντρική πλατεία και  που δεν εχουν σντιληφθεί και συνειδητοποιήσει  το μέγεθος της διαχρονικής  καταστροφικής πολιτικής ΠΑΣΟΚ ΝΔ για τήν υποδουλωμένη χώρα  που  έκλεισαν τον βιοϊστορικό κύκλο τους και  καθημερινά συρρικνώνονται και μάς οδήγησε  εγκληματικά συνειδητά στο ναδίρ, έχω  ελπίζω την  αναγκαία επιστημονική  ωριμότητα ,κατάρτιση και τήν βούληση να προσφέρω αγόγγυστα στήν  υποφέρουσα κοινωνία μέ την οποίαν έχω συμπαραταχθεί αμετάκλητα μέ χίλιους  άλλους τρόπους. 
Ευελπιστώ με τήν ανυπόταχτη  και καταγγελτική γραφίδα μου και τήν συγγραφή ρηξικέλευθων ,ριζοσπαστικών προτάσεων να αφυπνίσω  με σεβασμό σε αξίες τούς  δοκιμαζόμενους πολίτες κσι ψηφοφόρους πρίν κατευθυνθούν  στίς κάλπες  όταν πραγματοποιηθούν εκλογές σωτήριες για τόν τόπο, ώστε να αναδειχθούν νέες  κεντροαριστερές άφθαρτες πολιτικές δυνάμεις. και να να οδηγηθούμε σε κυβερνήσεις ευρύτερων συνεργασιών..