Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Η χώρα μας υπέροχη αλλά ο λαός της........????? Κάποιος πρέπει να τους τα ψάλλει!!!!!!

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Φρίξο
Από τότε που έχουν αρχίσει να με χαρακτηρίζουν υψηλοσυνταξιούχο, και να με θεωρούν ούτε λίγο ούτε πολύ υπεύθυνο για την οικονομική κατάντια της χώρας αυτής, αποφάσισα να μη χαρίζω σε κανένα.

Ναι, είμαι για τα σημερινά δεδομένα υψηλοσυνταξιούχος.
Είμαι υψηλοσυνταξιούχος, γιατί πλήρωνα το 1/3 του μισθού μου,

σε εισφορές στα ταμεία για 36 συνεχόμενα χρόνια.
Και από τη σύνταξη, που σύμφωνα με τους γενικούς νόμους του κράτους , θα έπαιρνα,μου έχουν κόψει το 48%,χωρίς να μου έχουν επιστρέψει τις αντίστοιχες εισφορές.
Γιατί, πλήρωνα εισφορές για ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ και όχι για μισή.
Ετσι λοιπόν για να επιβιώσει το κράτος οικονομικά, μου κλέβει τη μιση από την "υψηλή" μου σύνταξη.
Για να την κάνει τι;
- Για να πληρώσει αγροτικές συντάξεις στη κομματική του πελατεία, σε ανθρώπους που δεν έχουν πληρώσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΦΟΡΟ, ποτέ στη ζωή τους.
- Για να πληρώσει επιδόματα και ενισχύσεις σε ανθρώπους που έκτισαν δωμάτια το 1975, εβγαλαν του κόσμου τα λεφτά μαύρα, μέχρι το 2010, και τώρα που τους λέει να γράφουν τους πελάτες που μένουν στα δωμάτια, γίνανε κομματάρχες του Σύριζα, και πρωτοστατούν ενάντια στο κράτος που τους "κλέβει", και δεν μπορούν να ζήσουν!
- Για να χαρίσει μέρος των οφειλών, οικογενειών, που χωρίς εισοδήματα κάνανε ζωή, με κάρτες, και κορόιδευαν εμάς που δεν δανειζόμαστε.
- Για να κανονίσει τις εισφορές, υδραυλικών, ηλεκτρολόγων, μπογιατζήδων, ξυλουργών και λοιπών ευαγών επαγγελμάτων, που ουδέποτε πλήρωσαν μία δραχμή φόρο, για τα εισοδήματα τους, και επί πλέον έπαιρναν μέχρι και επίδομα απόρίας, σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ.
- Για να "βοηθήσει" αναξιοπαθούντες εργαζόμενους, που έπαιρναν το ΙΚΑ σε λεφτά και το έτρωγαν στα μπουζούκια, και τώρα το παίζουν οι αδικημένοι της κρατικής αναλγησίας.
- Για να κλείσει τις τρύπες, από τις κλοπές των κάθε είδους λαμόγιων, πολιτικών και παρατρεχάμενων, που αφού έφαγαν τον αγλέορα, και βόλεψαν σε ΜΟΝΙΜΕΣ θέσεις παιδιά και εγγόνια, τώρα κλαίγονται γιατί "δεν υπάρχει κράτος".
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ, από τους μιξοκακόμοιρους "αγρότες" με τα εκατομύρια στη τράπεζα, μέχρι τους "αναξιοπαθούντες", πλακάδες με βίλλα στα Βόρεια προάστια,
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ,

Θεωρούν τη δική μου σύνταξη, ως αιτία, των συμφορών τους.
Μου παίρνουν, λέει ο άλλος το σπίτι ρε, καταλαβαίνεις;
ΚΑΙ αν τον συζητήσεις λίγο θα δεις, ότι με μοναδική πηγή εισοδήματος ένα αβέβαιο μισθό στον ιδιωτικό τομέα 1200 ευρώ, πήρε δάνειο 150.000 ευρώ, υπερτιμολόγησε το σπίτι, πήρε και ο μηχανικός τη μίζα του, του έμειναν και 30000 μετρητά από το δάνειο, και γιόρτασε την απόκτηση του σπιτιού με ταξιδι στον Αγιο Μαυρίκιο.
ΚΑΙ τώρα, όχι μόνο θέλει να τον λυπηθώ, και να διαδηλώσω μαζί του, αλλά θεωρεί ότι του παίρνουν το σπίτι για να πληρώσουν τη δική μου τη σύνταξη!!!
ΓΙ αυτόν το λαό προκειται.
Κ εγώ ρε λαμόγιο Ελληνα
που δεν δανείστηκα ποτέ
που άπλωνα τα πόδια μου μέχρι εκεί που με έπαιρνε
που δεν ξέρω τι είναι τα μπουζούκια
ή τα κολάδικα στα χωριά με τις ρωσσίδες και τις Ουκρανές
που πλήρωνα σα μαλάκας και τους φόρους και τις εισφορές μου,
που δεν διόρισα ούτε παιδιά ούτε εγγόνια
γιατί να σε λυπηθώ;;
Γιατί να πληρώσω με τη δική μου τη σύνταξη,
τις δικές σου μαλακίες;
Γιατί ρε λαμόγιο Ελληνα να πληρώσω, εγώ αυτά που έφαγε ο Τσοχατζόπουλος, ή αυτά που χάρισαν στο Μπόμπολα,
αφού ποτέ ΔΕΝ τον ψήφισα,ποτέ δεν αγόρασα το ΕΘΝΟΣ,
και τους έφαγα στη μάπα, και αυτούς και το ΠΑΣΟΚ, και τη ΝΔ ,
με τη δική σου ψήφο 40 χρόνια;;
Αγρότες, τουριστικές επιχειρήσεις, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι,
πλακάδες, μπογιατζήδες, ψιλικατζήδες, ταξιτζήδες,
γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, ιδιαιτεράκηδες καθηγητές,κ.α.
η δική μου σύνταξη έριξε έξω το κράτος,
ή τα δικά σας κλεμμένα ρε λαμόγια;;
Τα μισά από τα μαύρα εισοδήματα σας, να δηλώνατε στην εφορία
η Ελλάδα δεν θα είχε χρέος ούτε ένα ευρώ.
Οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι που διορίστηκαν
ΠΑΡΑΝΟΜΑ ή ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ,
αν έφευγαν,
δεν θα χρειαζόταν καμμιά περικοπή μισθού.
Λοιπόν,
κακομοίρη κουτοπόνηρε Ελληνα,
που μυξοκλαις σαν το ζητιάνο που κοιμάται σε ένα παλιο στρώμα
παραγεμισμένο με ευρώ, κάνοντας τον επαίτη,
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΩ
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΟΥ,
ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ.
Θα το πάω στα δικαστήρια μέχρι να μου επιστρέψει αυτά που μου έκλεψε
ΑΝ θέλει να σε ταίζει για να το ψηφίζεις, να βρει λεφτά από αλλού, όχι από τη δική μου σύνταξη.
ΚΑΙ ΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ, ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΑ,
ΤΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΕΙΣΦΟΡΕΣ 36 ΕΤΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ!!!
Κι αν το κράτος σου,
που ελπίζεις να το κυβερνήσει ο Τσίπρας,
για να σου χαρίσει τα δάνεια,
δεν θέλει να μου πληρώσει τη σύνταξη,
ο.κ.,
να μου δώσει πίσω, τις εισφορές που έχω πληρώσει 36 χρόνια, να τις βάλω στη τράπεζα και να παίρνω για 30 χρόνια διπλάσια σύνταξη από αυτή την υψηλή που μου δίνει τώρα.

ΚΙ όσο για σένα, Ελληναρά που με διακοποδάνεια σουλατσάριζες στις Σεϊχέλες, όταν εγώ έκανα το σκατό μου παξιμάδι για να σπουδάσω τα παιδιά μου, και τώρα διαμαρτύρεσαι γιατί δεν έχεις να πληρώσεις τις δόσεις, ένα έχω να σου πω.
Αντε    γ.......( Θου Κύριε φυλακήν το στόματί μου)