Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Γαλάζια σύγκρουση στη Μακεδονία. Υποψήφιος ο Γιάννης Ιωαννίδης

Την υποψηφιότητά του για την Κεντρική Μακεδονία ανακοίνωσε ο Γιάννης Ιωαννίδης. Δεν υποχωρεί ο Τζιτζικώστας
Μετά την "κρυάδα" της υποψηφιότητας του νυν Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Α. Τζιτζικώστα, ο Γιάννης Ιωαννίδης με τις ευλογίες της Νέας Δημοκρατίας, ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος.
Ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας σημειώνει ότι αποφάσισε να θέσει τον εαυτό του στην υπηρεσία και την κρίση των Μακεδόνων.
Σε δήλωσή του, που δημοσιοποιήθηκε από το πολιτικό του γραφείο, ο κ. Ιωαννίδης σημειώνει:
"Είναι γνωστή η αγάπη που τρέφω για τον τόπο μου, καθώς και ο σεβασμός μου για τις θυσίες και τους αγώνες των Μακεδόνων στη μακραίωνη Ιστορία μας.
Μετά από πολλή σκέψη και έχοντας ήδη υπηρετήσει την πολιτική από το βήμα του βουλευτή και τη θέση του υφυπουργού Αθλητισμού, αποφάσισα να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία και την κρίση των Μακεδόνων συμπολιτών μου στις εκλογές του Μαΐου για την περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας.
Αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητά μου στην κρίση των Μακεδόνων συμπολιτών μου με στόχο να αναδείξω και να επιλύσω τα πραγματικά ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, πέρα από τα στενά κομματικά "τείχη", όπως άλλωστε το απαιτούν οι σημερινοί καιροί.
Προσδοκία μου είναι η υποψηφιότητά μου να δώσει στην επικείμενη αναμέτρηση για τις περιφερειακές εκλογές τον χαρακτήρα που της αναλογεί και της αξίζει, με κυρίαρχο διακύβευμα την προσφορά στους πολίτες της Κεντρικής Μακεδονίας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους σε πλήρη αντιστοιχία με την προσπάθεια για εκσυγχρονισμό των υποδομών".
Απτόητος ο Τζιτζικώστας
Την ίδια στιγμή συνεχίζονται οι εσωκομματικές αντιδράσεις στη Νέα Δημοκρατία για τον "αιφνιδιασμό" του Α. Τζιτζικώστα, ο οποίος δεν φέρεται διατεθειμένος να κάνει πίσω.
"Ο προεκλογικός αγώνας ξεκίνησε. Εύχομαι όλοι οι υποψήφιοι στην Περιφέρειά μας να δώσουμε έναν έντιμο και πολιτισμένο αγώνα για το καλό των πολιτών της Κεντρικής Μακεδονίας. Σας ευχαριστώ" είπε χαρακτηριστικά.
Σε ερώτηση αν θα επιμείνει στην υποψηφιότητά του σε περίπτωση που η Νέα Δημοκρατία στηρίξει επίσημα τον Γιάννη Ιωαννίδη απάντησε "κανονικά", δηλαδή θα κατέβει υποψήφιος.
Ο κ. Τζιτζικώστας είχε αρνηθεί να είναι υποψήφιος στον δήμο Θεσσαλονίκης, καθώς δεν επιθυμούσε να συγκρουστεί με τον Γιάννη Μπουτάρη.