Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Ανταπάντηση της απερχόμενης προέδρου των Πιερίδων Μουσών

Η απερχόμενη Πρόεδρος των Πιερίδων Μουσών, κ. Ζιώγα Παρασκευή απαντά σε όσα δημοσιεύονται για αυτήν και σκοπό έχουν όπως επισημαίνει να την διαβάλλουν και να την θίξουν στον κόσμο του γυναικείου ποδοσφαίρου κι όχι μόνο.
Η επιστολή – απάντηση

Αγαπητοί Φίλοι
Αγαπητοί συνεργάτες
Αγαπητές αθλήτριες
Αξιότιμοι φίλαθλοι 

Τις τελευταίες ημέρες δημοσιεύονται κατά συρροή από κάποιους «παράγοντες» κείμενα που προσπαθούν να με διαβάλλουν και να με θίξουν στον κόσμο του γυναικείου ποδοσφαίρου και όχι μόνο.
Επειδή όμως έχω δεσμευτεί με προηγούμενη γραπτή μου ανακοίνωση ότι για το καλό του αγωνιστικού τμήματος δεν θα μπω σε μια διαδικασία αντιπαράθεσης και διαμάχης που θα βλάψει το αγωνιστικό τμήμα του σωματείου μας στην κρίσιμη περίοδο της προετοιμασίας για το νέο πρωτάθλημα, δεν θα δώσω συνέχεια σε αυτό.
Υπόσχομαι όμως σε σύντομο χρονικό διάστημα με το τέλος των αγωνιστικών υποχρεώσεων να απαντήσω τεκμηριωμένα και εμπεριστατωμένα σε κάθε τι που αναφέρεται στα επαίσχυντα, κατευθυνόμενα, κακεντρεχή, αβάσιμα, γεμάτα ψέματα και ανακρίβειες λιβελογραφήματα των άτυπων, παράτυπων, άνομων  και φασίζουσων  «επιτροπών» που βάζουν σε κίνδυνο τόσο την συμμετοχή την ομάδας στο  πρωτάθλημα όσο και την ύπαρξη του σωματείου.
Μέχρι τότε ασπίδα προστασίας από τις κάθε είδους επιθέσεις εναντίον μου θα είναι η παρακαταθήκη μου, οι πιστοί φίλοι και συνεργάτες που έκανα στην μακρόχρονη και συνεπή μου παρουσία στο χώρο του γυναικείου ποδοσφαίρου τόσο σαν αθλήτρια όσο και σαν παράγοντας και η συνεχής παρουσία μου στο πλευρό της ιστορικής ομάδας μας.

                                                                                      Κατερίνη 7 Σεπτεμβρίου 2013
Με εκτίμηση
Η απερχόμενη Πρόεδρος των Πιερίδων Μουσών

Ζιώγα Παρασκευή