Ο λόγος για την "ταμπλέτα" του ΔΟΛ με την οποία οι τυχεροί έναντι πινακίου φακής μπορούν να παρακολουθούν ηλεκτρονικά τις ειδήσεις των εφημερίδων ΒΗΜΑ και ΝΕΑ.
Οι παρουσιαστές "προσκάλεσαν" τον
Χιώτη να ρίξει την γκρίζα διαφήμιση στο πακέτο.
Τι 200% έκπτωση για την συσκευή, τι ταξίδια στο Πήλιο για τους 50 πρώτους που θα τηλεφωνήσουν στο αριθμό 1-800-...(που παρεμπιπτόντως το επαναλάμβανε κάθε λίγο) Τι πλούσια δώρα .
Ούτε ο Φικιώρης και η Μοιραράκη δεν κάνουν τόσο καλό τηλεμάρκετινγκ.
Το πιο διασκεδαστικό πάντως ήταν το θέατρο που έπαιζαν οι παρουσιαστές , που έδειχναν τάχα μου πόσο είχαν εντυπωσιαστεί ( τσακώνονταν ποιος θα πρωτοχαϊδέψει το Lenovo), και έκαναν όλες τις σωστές ερωτήσεις.
Ούτε πρόβα να είχαν κάνει...