«έσπασε» τον πανίσχυρο τετράλιτρο V12 της Lamborghini Miura S που του είχε χαρίσει ο Αριστοτέλης Ωνάσης.
Ένας περαστικός εντόπισε στο Κέσινγκτον του Λονδίνου την Miura S σε κακή κατάσταση να μεταφέρεται με γερανό, οδηγώντας στην αποκάλυψη της ιστορίας της.
Το ιστορικό αμάξι, ήδη με «πατέντες» Ελλήνων μηχανικών επάνω του, όπως νέο χειροποίητο τιμόνι και επιπλέον φώτα ομίχλης για να τρέχει στους αγώνες που συμμετείχε ο Κόκκοτας, αφέθηκε στο πάρκινγκ του «Χίλτον», ενώ ο κινητήρας «ταξίδεψε» για την Μπολόνια και την Σαντ Αγκάτα, στο εργοστάσιο της εταιρείας.
Ωστόσο, για άγνωστο λόγο το αυτοκίνητο δεν επανήλθε ποτέ σε κατάσταση λειτουργίας και παρέμεινε επί τρεις και πλέον δεκαετίες να σκουριάζει, αρχικά στο πάρκινγκ του «Χίλτον» και στη συνέχεια σε άλλο χώρο για εγκαταλελειμμένα οχήματα, δίπλα σε επίσης ιστορικά αυτοκίνητα που είχαν την ίδια τύχη, όπως μία κόκκινη Mercedes-Benz 300SL Gullwing.
Το ιστορικό αμάξι, ήδη με «πατέντες» Ελλήνων μηχανικών επάνω του, όπως νέο χειροποίητο τιμόνι και επιπλέον φώτα ομίχλης για να τρέχει στους αγώνες που συμμετείχε ο Κόκκοτας, αφέθηκε στο πάρκινγκ του «Χίλτον», ενώ ο κινητήρας «ταξίδεψε» για την Μπολόνια και την Σαντ Αγκάτα, στο εργοστάσιο της εταιρείας.
Ωστόσο, για άγνωστο λόγο το αυτοκίνητο δεν επανήλθε ποτέ σε κατάσταση λειτουργίας και παρέμεινε επί τρεις και πλέον δεκαετίες να σκουριάζει, αρχικά στο πάρκινγκ του «Χίλτον» και στη συνέχεια σε άλλο χώρο για εγκαταλελειμμένα οχήματα, δίπλα σε επίσης ιστορικά αυτοκίνητα που είχαν την ίδια τύχη, όπως μία κόκκινη Mercedes-Benz 300SL Gullwing.
Από εκεί, άρχισε η πορεία της καφέ Miura S προς την «ανάσταση», με την δημοπράτησή της στους Coy's του Λονδίνου προ λίγων ημερών. Ο συγκεκριμένος οίκος ειδικεύεται στην εκτίμηση και πώληση ιστορικών οχημάτων εδώ και έναν αιώνα.
Η μεταφορά της στο Κέσινγκτον (όπου εδρεύουν οι Coy's) με γερανό, της οποίας υπήρξε μάρτυρας ένας περαστικός με γνώσεις για τα ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, φαίνεται ότι ήταν αυτή που οδήγησε στην δημοσιοποίηση της ιστορίας στη Βρετανία.
Όπως αναφέρει ο πωλητής στο δικό του site, ο κινητήρας παρέμεινε στην Σαντ Αγκάτα και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο της Lamborghini, αλλά θα αγοραστεί ξανά για να επισκευαστεί πλήρως και να ξαναδώσει ζωή στο ιστορικό αγωνιστικό αυτοκίνητο...