Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Σλογιούμαν: Ποιος έχει δίκιο τελικά και ποιος είναι το θύμα? Εγώ ή αυτοί???

Τελικά το θύμα είμαι εγώ που μένω σταθερός στις απόψεις μου ή οι άλλοι που πηγαινοέρχονυται από δω κι από κει, στους κομματικούς χώρους και παρατάξεις???

Φαινομενικά δίκιο έχω εγώ, αλλά κι αυτοί που αλλάζουν στρατόπεδα,
κάτι θα κερδίζουν....

Και στο τέλος το θύμα θα είμαι  πάλι εγώ και οι άλλοι οι κερδισμένοι!!!!
Πάλι θα τη πατήσουμε και μυαλό δε βάλαμε ακόμη...

Ασκασιές!!!! όπως λέμε και στον Κολινδρό.... μ' αυτές τις κωλοτούμπες των πολιτικάντηδων...

Έχω σκοπό να λειτουργήσω δημοκρατικά και σ' αυτές τις εκλογές, αλλά βλέπετε εσείς καμιά δημοκρατία???
Όποιος τη βλέπει να μου τη δείξει...

Όχι ότι αν αλλάξει κάτι, θα γίνουν σίγουρα καλύτερα τα πράγματα, αλλά πρέπει να αλλάξει κάτι για να ελπίσουμε ότι θα καλυτερεύσουν τα πράγματα....