Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

F1,GP Βραζιλίας: Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ στην pole!!!

Για τους πολλούς λάτρεις της F1 σαν κι εμένα.

Ο Γερμανός έκανε τη μεγάλη έκπληξη στο Ιντερλάγος σημειώνοντας την πρώτη pole position της καριέρας του σε μεικτές συνθήκες.

Τα παιχνίδια του καιρού δημιούργησαν μια μοναδική αλληλουχία εικόνων και αντιθέσεων στη Βραζιλία.
Έβρεχε από το πρωί στο Σάο Πάολο και η πίστα του Ιντερλάγος ήταν ολισθηρή. Έτσι όλοι οι οδηγοί υποχρεώθηκαν να χρησιμοποιήσουν ενδιάμεσα ελαστικά.
Από το Q1 εκτός των έξι οδηγών των νέων ομάδων αποκλείστηκε και ο Άντριαν Σούτιλ.

Ανάμεσα στο Q1 και στο Q2 η ένταση της βροχής δυνάμωσε και τα πράγματα δυσκόλεψαν.
Το ηχηρό όνομα που έμεινε εκτός δεκάδας ήταν αυτό του πρωταθλητή Τζένσον Μπάτον: «Για μένα είναι δύσκολα όλο το Σαββατοκύριακο, δεν μπορώ να βρω ισορροπία».
Απογοήτευσε και ο Νίκο Ρόσμπεργκ σε μια από τις σπάνιες φορές που έχασε στην εσωτερική κόντρα με τον teammate του Μίκαελ Σουμάχερ που μπήκε στην 10αδα.

Στο Q3 η πίστα είχε αρχίσει να στεγνώνει και ο προβληματισμός για το εάν χρειάζονται στεγνά ελαστικά να μεγαλώνει.
Στην πρώτη τους προσπάθεια όλοι οι οδηγοί επιχείρησαν με ενδιάμεσα και ο Χάμιλτον κινήθηκε ταχύτερα απ’ όλους με δεύτερο το Σουμάχερ.
Όμως πρώτος ο Κουμπίτσα και εν συνεχεία οι υπόλοιποι οδηγοί αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν σλικ ελαστικά, την πολύ μαλακή γόμα της Bridgestone.

Εκεί ήρθε η μεγάλη έκπληξη από το Νίκο Χούλκενμπεργκ που μ’ ένα σερί γρήγορων γύρων κατόρθωσε να βρεθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του στην pole position. Μάλιστα είναι η πρώτη φορά εδώ και μια πενταετία που η Williams θα εκκινήσει από την pole position. H προηγούμενη φορά ήταν το 2005 στο Νίρμπουργκρινγκ με το Νικ Χάιντφελτ.

Ο 23χρονος Νίκο Χούλεκνμπεργκ αγωνίζεται για πρώτη χρονιά στη F1 και βρέθηκε για πρώτη φορά στην πίστα του Ιντερλάγος. Μάλιστα το συγκεκριμένο αποτέλεσμα ήρθε σε μια δύσκολη χρονική στιγμή όπου δεν έχει διασφαλίσει θέση για τη νέα χρονιά: «Μάλλον θα πάρω αύξηση…» ξεκίνησε τις δηλώσεις ο Γερμανός αστειευόμενος: «Όταν δε κάνω αστεία λάθη είμαι ικανός για τέτοια αποτελέσματα. Είναι στο χέρι της ομάδας αν θα με κρατήσει, πιστεύω ότι η κατάληξη θα είναι θετική. Ακόμη δεν πιστεύω ότι κατάφερα να πάρω την pole. Σίγουρα τα σλικ ελαστικά ήταν η σωστή επιλογή και στο τέλος ο μηχανικός μου είπε να εξαντλήσω τα όρια του μονοθεσίου αποφεύγοντας τα βρεγμένα σημεία. Ήταν εύκολο να γίνει το λάθος αλλά έκανα άψογο γύρο. Είναι μεγάλη στιγμή για μένα. Μακάρι να κρατηθώ αύριο επικεφαλής του αγώνα αλλά αν είναι στεγνά μάλλον δύσκολο θα αποδειχτεί αυτό…» κατέληξε πανευτυχής ο Γερμανός.

Από την πλευρά τους οι οδηγοί της Red Bull που μόλις την τελευταία στιγμή ανέβηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση ήταν ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα: «Ήταν μια απρόβλεπτη μάχη και με τέτοιες συνθήκες εύκολα κάνεις λάθος. Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αλλά η διαφορά του ενός δευτερολέπτου από τον πρώτο είναι τεράστια. Δεν ήταν καθόλου τυχαίο αυτό που έκανε, επανέλαβε το γύρο 3 φορές. Θα μπορούσα να είχα πάει πολύ χειρότερα απ’ τη δεύτερη θέση» κατέληξε ο Φέτελ.

Αντίστοιχα ικανοποιημένος από την 3η θέση δηλώνει και ο Μαρκ Γουέμπερ: «Απόλαυσα τις δοκιμές ήταν μεγάλη η πρόκληση για μας. Σε τέτοιες συνθήκες εύκολα μπορεί να πάνε όλα στραβά ευτυχώς κατάφερα στο τέλος να βρεθώ κοντά στην κορυφή και είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Θα προσπαθήσουμε αύριο να εκμεταλλευτούμε το αποτέλεσμα ειδικά καθώς ο Μπάτον είχε μια δύσκολη μέρα σήμερα».

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Φερνάντο Αλόνσο θεωρεί ότι τα πράγματα σήμερα θα μπορούσε να είναι πιο άσχημα από την 5η θέση που τελικά πήρε: «Σε τέτοιες συνθήκες δεν μπορεί να κάνεις προβλέψεις ή να έχεις προσδοκίες. Πιστεύω ότι διασώθηκα από μια δύσκολη κατάσταση. Ξέρω ότι υπάρχουν κάποια περίεργα αποτελέσματα που μπορεί να μου δώσουν τον τίτλο αλλά για μένα βασική προτεραιότητα είναι να αυξήσω τη διαφορά από το Γουέμπερ. Σήμερα είναι στους 11 αν αύριο είναι παραπάνω τότε θα είναι καλό το αποτέλεσμα για μας. Αν μειωθεί ελπίζω να μην είναι μεγάλη η μείωση» κατέληξε ο Ισπανός.


Ο αγώνας θα μεταδοθεί αύριο από τον Alpha απευθείας στις 17:30.


1. Hulkenberg Williams-Cosworth
2. Vettel Red Bull-Renault
3. Webber Red Bull-Renault
4. Hamilton McLaren-Mercedes
5. Alonso Ferrari
6. Barrichello Williams-Cosworth
7. Kubica Renault
8. Schumacher Mercedes
9. Massa Ferrari
10. Petrov Renault
11. Button McLaren-Mercedes
12. Kobayashi Sauber-Ferrari
13. Rosberg Mercedes
14. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari
15. Buemi Toro Rosso-Ferrari
16. Heidfeld Sauber-Ferrari
17. Liuzzi Force India-Mercedes
18. Sutil Force India-Mercedes
19. Glock Virgin-Cosworth
20. Trulli Lotus-Cosworth
21. Kovalainen Lotus-Cosworth
22. di Grassi Virgin-Cosworth
23. Klien HRT-Cosworth
24. Senna HRT-Cosworth